Ekaa kertaa täällä, kun netissä törmäsin tänne.

No ei siinä mitään, mun jokapäiväiseen rutiiniin kuuluu synkän musiikin kuuntelu, mm. kotimainen iskelmä musiikki, koska olen 21v vanha, ja vieläkään ei ole ensi suudelmaa tullut, en kyllä viihdy kapakoissa (koskaan en ole käynyt enkä käy!)  En ole varma sattuuko se oikea kohdalle sattumalta ja sitten sen tajuaa että on luodut toisillemme, kuten souvarit hyvin siteeraa. Olen varma että en ole ainoa Suomessa tai ympäri maailmaa olevista surullisista ihmisistä, eilen kävelin yksin sateessa kotia päin, ja siinä mietiskelin että olisi se kiva että olisi oma hani viekossa. Ei ole rahasta pulaa ainakaan, koska olen itellassa töissä, ja päivät olen varastotyössä, ulkonäkö voi olla yksi osatekijä, mutta kyllä koulu aikana sanottiin monta kertaa minulle että en minä ihan toivoton tapaus ole, monelta tytöltä tuli ihan kaunistavaa kommenttia. Mutta jos joku tyttö tulee mun kanssa juttelee niin mää en sitä alotetta ainakaan tee! Että tästä voi päätellä että olen mieluummin yksin eläjä kuin pahna sisuisessa blondissa kiinni koko elämän. Itse kun olen aina pitänyt tummista ja tulisista enemmän.....Kari Tapion "mun sydämeni tänne jää" kappaleen soidessa on hyvä päättää tämä päivä! Huomenna tavataan......